tisdag 10 juni 2014

Nu är det snart dags!

Festen kan börja! Om två dagar sätter det igång! Nu har vi en månad framför oss full med fotboll av yttersta världsklass. Det är bara att ta ut semesterdagar, flextid eller föräldrardagar, så att ni kan följa alla matcher som skall spelas.

Tipsen börjar trilla in och många tidigare tippare är tillbaka! Några nya ansikten har tillkommit och jag kommer presentera alla deltagare innan avspark på torsdag.

Själv har jag de senaste två veckorna inhämtat stämning och känsla från den engelska bygden och kan komma med tipset att de är iskalla på hemmaplan... de senaste matcherna har varit bedrövliga och man håller fortfarande på att mixtra i laget... gillas inte bland engelsmännen.

Den stora favoriten är givetvis Brasilien som alla tror skall slå till på hemmaplan. Detta märks också i inlämnade tips där favoriten är populär att tippa!

Jag återkommer med alla deltagare och den sista laddningen inför avspark på torsdag.... men kom ihåg .... Italien tar hem detta! Nu vet ni vart ni hörde det först!

/ Il Duce

4 kommentarer:

  1. Hej Micke !

    Jag är en amatör. Jag kommer inte in på tipssidan. Martin skulle skicka in mitt förslag. Kan du hjälpa mig ?

    Bengt N

    SvaraRadera
  2. Jag ser verkligen framemot detta. Jag har redan börjat fira då jag är tämligen säker på mitt tips.
    /Krämarinhosa

    SvaraRadera
  3. Äntligen, nu är det dag. En månad fylld av fantastisk fotboll och en månad fylld av Olssons svammel och bortförklaringar till varför inget blir som han tänkt sig. Ser fram emot att få tillbringa två veckor tillsammans med Olsson i Italien. Ska bli intressant att se Olssons uppgång och fall.

    SvaraRadera
  4. Luktar bondfångeri och fusk. Ingen redovisning av inlämnade tips och bara 48 min till avspark.......

    SvaraRadera